Fint väder på Väderöarna ;-)



på Väderöarna 2010
Det finns två olika Väderöar (minst) på västkusten en är Halland Väderö, men detta är från Bohuslän strax utanför Fjällbacka (norr om Smögen)
MAn tar en snabb båt på 30 min, sen är man lååååång ute i skärgården. Det är nästan att det luktar Danmark, eller oxå är det bara tången som luktar ;-)

Här finns ett väldigt trevligt värdshus med otroligt god mat!

Ett par som tagit nattkvist på ett skär vid Väderöarna

Naturligtvis har jag kameran med mig, det var inte så mycke fågel men vackert. Håller på att redigera bilderna som jag lägget ut på men hemsida www.gofor.se

Bilden ovan är två Skärsnäppor som tagit nattkvist på ett litet skär.
/GF

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0