Snö och kallt

 Såhär känner jag mig nu!

Ibland känns det som en förmån att slippa gå utanför dörren, och ibland känns det som ett straff. Idag är det absolut en njutning. Jag sitter och gör som vanligt en massa saker samtidigt. Varför kan jag inte bara göra en sak i taget? Antagligen blir det för enformig, sedan tänker (bearbetar) jag så bra när jag lämnar en sak och gör något helt annat och sen få återkomma tillbaka en stund senare. Just nu kretsar mina tankar (förutom på Julavslutningsförberedelse, Luciatåg och Fackeltåget inför 1:a Advent)kring en utställning med men egen musik och mina foton. Väntar på besked från en utställningslokal. Blir det inte den faller hela mitt upplägg, den har nämligen fyra rum. Varje rum tänkte jag får representera en årstid. I varje rum kommer det att finnas nygjord musik som skall skapa lite stämning av de olika årstiderna. Det finns många spännande tankar som jag skulle vilja prov, men det känns lite pirrigt när man inte riktig vet var utställningen bil (och när).

I´ll be back!
/Göran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0